Na most kicsit mérgesen írok. Ugyan már egy ideje elérhető a Lenovo kínálatában a ThinkPad Edge nevű masina, most vettem rá magam hogy tüzetesebben megnézzem, hát kár volt.

Miért is?

Egyszerűen nem tudom, hogy merték erre rátenni a ThinkPad logót.

A készülék 13,3 colos csillogó, "glare type" (wtf #1) LED-es kijelzővel jön. A ThinkPadek sosem voltak ilyen kijelzősek, mindig matt volt, és ez így volt jó. Aki ilyet akar, vegyen MacBook-ot.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Sehol egy rendes retesz, ami a kijelzőt fogja (wtf #2). 


Kapható több színben. Ez még nem is lenne olyan gond, oké, nyissunk a zemberek felé, de a matt fekete sem teljesen fekete, mert a gép oldala minden típuson fehér (wtf #3).

 

A híres ThinkPad billentyűzet, ami más gyártóknak etalon volt, ez volt a mérce. Hát ez most mi (wtf #4)? Sehol egy kék enter, egy ThinkVantage gomb, még a vízállóságot sem úgy oldották meg. Megjegyzem élőben nem láttam, soha nem gépeltem rajta, így csak a gondolataimat írom.
update: most nézem, hogy vannak azok a funkcióbillentyűk? Miért ott vannak a Page billentyűk? Hát ez a sokadik WTF...
 

Plusz: 1 év garancia az összes modellre (wtf #5, hol a 3 év?). Van olyan modell, amiben nincsen Bluetooth (wtf #6). Ujjlenyomat-olvasót nem is lehet választani, tehát konkrétan egyiben sincs (wtf #7). Még jó, hogy a fém zsanérok megmaradtak.

Nem azt mondom, hogy IdeaPad szintre süllyesztették, de azért én ehhez nem adtam volna a ThinkPad nevet.

Mindezek a hivatalos oldalról vannak.

A bejegyzés trackback címe:

https://thinkpad.blog.hu/api/trackback/id/tr521722465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fuggovagyok 2010.02.02. 22:57:29

@Szárnyati Gézа: igen, és egyesek szerint arra sem szabadott volna ThinkPad logó. de majd arról is lesz poszt, ott majd kivesézzük :)

2010.02.03. 11:40:33

Értem én, hogy pénzt akarnak keresni, de annak nem lesz jó vége ha felhígítják a Thinkpad nevet.

Gukker 2010.02.05. 11:24:44

A fényes azt jelenti, hogy erősen világít (mint a ledes lcd). Ami jó. Én inkább csillogót írnék a helyedben (glare type), ami ellenfényben zavaróan tükröz.
Már ha ezt értetted fényes alatt.

fuggovagyok 2010.02.05. 19:51:02

@ Gukker
valóban rossz a megfogalmazás, természetesen én is erre gondoltam, de így a helyes ahogy mondod. javítom is.
süti beállítások módosítása