Ma 1 körül nem volt semmi dolgom, és gondoltam kiülök a napra egyet, barnulni sosem árt. Nem akartam sokat, egy 10 percet max, mert azért bőrrák meg egyebek. És akkor már kivittem a T400-at, wifi van, és neteztem. Hát pár perc után már alig tudtam rátenni a kezem a tartóra, olyan meleg lett. Sajnos a fekete szív szinte szívja a napfényt, tűző napra nem érdemes menni velük, mert nekünk és nekik sem tesz jót.

Illetve most vettem észre egy újabb negatívumot. Egyszerűen maxra felnyomtam a fényerőt, és még így is alig láttam a képernyőt. A nappal viszonylag szemben ültem, tehát nem sütötte a kijelzőt. Nem tudom ez ellen mit lehet tenni, ha van ötletetek nyugodtan jöhet kommentben. Nem tudom van-e program arra, hogy a maxnál még feljebb nyomjam a fényerőt, pedig ilyen esetben jó lenne. Talán a LED-es verziók jobbak ebben? Vagy az X-széria? Ti mit tudtok erről?

A bejegyzés trackback címe:

https://thinkpad.blog.hu/api/trackback/id/tr491965128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thinkaddict 2010.05.06. 15:51:17

Van a T400bol egy High-Nit verzio, talan azzal mar kilehet menni. ( 678 nit ). a ledes x szerias gepek fenyereje sincsen ekkora. szerintem meg kell 2-3 ev mire olyan notik jonnek amiknek tokeletesen olvashato a kijelzoje napfenyben. ThinkPad evekben ez lazan 5 ev is van. :) Emlekezz, a ledes kijelzokben is levoltunk maradva.
süti beállítások módosítása